Studios


Elke studio is een wereld op zich. Stap binnen in de inspirerende studio’s van
Group Cycle, Brooklyn Fitboxing, Zenergy, Gym Class of HIIT BOX.

Fun en verslavend: Brooklyn Fitboxing heeft duizenden fans over de hele wereld. Nu is ook Nederland aan de beurt. Rooster.
Klaar voor het echte racefietsgevoel? De Group Cycle studio biedt een onvergetelijke ervaring van start tot finish. Rooster.
Deze studio ademt urban energy. Elke dag vind je hier een uitdagende mix van opzwepende fusion groepslessen. Rooster.
Get out of your comfortzone and inside the HIIT BOX. Van kettebells tot plyo boxen, alles is aanwezig voor een hardcore circuittraining van 30 minuten.  Rooster.
Dompel je onder in de rust van de Zenergy Yoga studio. Ervaar de helende krachten van yoga in deze serene oase met stijlvolle houten vloer. Rooster.

Alles, maar dan ook echt alles, staat tot je beschikking om van jouw verhaal een succesverhaal te maken.

Groepslessen


Uitdagende groepslessen onder leiding van inspirerende topinstructeurs. Geen les is hetzelfde. Blaas stoom af met Fightclub, zet een tandje bij tijdens Group Cycle of maak je hoofd leeg met een ontspannende yoga sessie.

Body shape


Simpel, doeltreffend en zeer geschikt voor beginners: Body Shape. De workout voor het hele lichaam. Begin met een warming-up, gevolgd door cardio en spierversterkende oefeningen. Op de grond, staand of met gewichten, geen les is hetzelfde.

Booty blast


Get that booty in shape! In deze groepsles van 60 minuten draait het om de billen. Na een conditionele, maar simpele start, pakken we de billen flink aan. We nemen ook meteen de benen en buik mee. Bereid je voor op lunges, squats en donkey kicks.

I love abs


Wil je je buikspieren effectief trainen? Tijdens I love Abs pakken we 15 minuten de buikspieren aan. Van knee raises tot crunches en leg raises. Een korte, maar intense workout voor sterke buikspieren.

Fightclub


Kick en stoot alle stress van je af met Fightclub: een opzwepende mix van taekwondo, kickboksen en karate gegoten in aerobicvorm. Master de basistechnieken uit de vechtsport en get in shape. Een superleuke conditionele workout voor alle niveaus.

Hiitbox


Een intense workout van 30 minuten. Verleg je grenzen met oefeningen met kettlebells, battleropes en eigen lichaamsgewicht. Onze instructeurs hebben steeds weer iets anders voor je in petto, maar één ding is zeker: jij wordt extreem fit. Je lichaam blijft namelijk calorieën verbanden tot uren na de training.

Mindfulness


De mindfulness lunchbreak is de ideale manier om even te ontsnappen tussen bedrijven door. Kom tot rust in deze 30 minuut durende sessie, zet je gedachten op nul en ga de deur uit met nieuwe energie. Je hoeft hier geen sportkleding voor mee te nemen, it’s just you and your thoughts.

Insanity


Een maximale, fullbody, workout van 45 minuten met afwisselende oefeningen met alleen je eigen lichaamsgewicht. Non-stop interval van, kracht, uithoudingsvermogen en ab- en core oefeningen. Ready to go insane?

Kickboxing


Ready to kick some serious ass? In deze uitdagende groepsles voelen zowel beginnende als gevorderde kickboksers zich thuis. Oefen kickboks-technieken – van trappen en stoten tot combinaties en sparren – voor meer conditie, een strakker lichaam en (mentale) kracht.

Hot yoga


De Vinyasa flow, maar dan in een ruimte van 40 graden. Door de hoge temperatuur verbrand je meer calorieën, raak je afvalstoffen kwijt en worden je bindweefsel en pezen soepeler, zodat je dieper in de houding komt.

Power yoga


Word sterker en leniger met Power Yoga: een energieke en uitdagende groepsles. In vloeiend tempo voer je een serie krachtige houdingen uit. Na een intense sessie voel je je als herboren.

Pump Express


Een 45 min les waarbij je een bar gebruik waarbij jezelf de gewichten kan bepalen, alle spiergroepen komen apart aanbod in blokken van 4 tot 6 minuten op de hits van nu. Verbrand veel calorieën and feel the burn!

High Intensity


Een interval, fullbody workout van 30 of 45 min (eigen keuze) met uitdagende oefeningen met alleen je eigen lichaamsgewicht, barbells of losse gewichten en andere materialen. Non-stop interval van kracht, uithoudingsvermogen en ab- en core oefeningen.

Pump special


Toe aan een uitdaging? Pump Special is een ‘diehard’ workout voor de gevorderde sporter. Vergelijkbaar met de ‘normale’ Body Pump, maar dan net even uitdagender. Veel herhaling, weinig pauze, kortom: intens. Durf jij het aan?

Group Cycle


Een echte calorieën-killer: op de Group Cycle fiets ben je niet meer te stoppen. Verschillende posities en tempo’s zorgen voor een intense ervaring van start tot finish. Het scherm vertelt je alles over je prestaties. Zo weet je precies of je op schema ligt of nog iets harder moet trappen. Daag jezelf uit en verleg je grenzen. Wat je niveau ook is.

Brooklyn fit boxing


Een verslavende mix van boxen, kickboxen en Muay Thai. Wissel een choreografie van trap- en stoottechnieken op een bokszak af met squats, jumping jacks en push-ups. De instructeur en de muziek slepen je er doorheen, maar alle oefeningen worden ook voorgedaan op het grote scherm. De les verandert elke twee weken.

Power circuit


Werk in 30 intensieve minuten keihard aan je conditie in de fitnessruimte. Train kracht en uithoudingsvermogen op de SKILLMILL en jump boxen, afgewisseld met oefeningen met eigen lichaamsgewicht.

Vinyasa Yoga


Go with the flow. Met deze vloeiende en krachtige yogastijl wissel je verschillende houdingen af op het ritme van je ademhaling. Het tempo van de oefeningen ligt hoog, ideaal als je ook van een lichamelijk uitdagende les houdt.

Yin Yoga


Neem de tijd voor je lichaam en geest met Yin Yoga. Tijdens deze les richten we de aandacht op de ontspanning van de spieren en het dieper gelegen bindweefsel. Je houdt posities 2 tot 5 minuten vast, zodat je optimale aandacht hebt voor lichaam en geest. Heerlijk om helemaal tot rust te komen.

Body Pump


Versterk je hele lichaam met deze original barbell class van 60 minuten. Effectieve fitnessoefeningen met een barbell, waarbij je zelf de gewichten bepaalt. De ideale workout voor spierversterking, gewichtsverlies en het behoud van spiermassa. Eerst komen benen en billen uitgebreid aan bod, daarna volgen de rest van de spiergroepen.

Schedule


Wat staat er deze week op jouw programma? Kies uit een uitdagende mix van opzwepende groepslessen onder leiding van topinstructeurs.

Vragen of opmerkingen over het rooster? Mail naar infozuidas@clubsportive.nl